tisdag, november 01, 2011

Tisdag: Dagens bravader + hundsnack!

Full dag idag. Känns som att klockan är nio, fast den bara är sex. Lektion från åtta till tolv och sedan en sväng till affären. Hämtade Elsa hos dagmatten och blev inbjuden på kaffe och skitsnack en timme. Skyndade hem till lägenheten där pappa stod och väntade. :) Vad kul det var att se han igen!
Vi (läs: han) snörde upp resten av mina tavelramar runt sängen och sedan körde jag han till bilhandlaren för att hämta ut nya bilen. Skyndade hem med Elsa och dammsög och städade läggan, plus diskade undan helgens berg! Lagom till då jag var klar dök pappa upp igen och jag satte på kaffet. :) Vi fikade och kikade lite på lägenheter i en timme innan han var tvungen att bege sig hem mot Luleå.

Alldeles nyss har jag kommit hem från en promenad med Karolina och Elsa. Småtränade lite ingångar och fotgående under tiden, men det var inga stora mängder alls. Dock satt det himla bra! Skönt att känna att det går framåt. :) Woho! Veckans fokus kommer nog att ligga på stadga. Elsa ligger och sover nu, men om jag kör ett kort pass senare så slänger jag upp en film! Just nu så har hon väldigt svårt att sitta och ligga kvar om jag går iväg (annars också iof). Hon vill gärna studtsa upp igen på en gång, så detta kommer nog bli en ordentlig utmaning! Kul!

Inga kommentarer: