lördag, november 05, 2011

Lördag!

Trevlig lördag, även om jag sov alltför länge. Det är nästan pinsamt. Tog en promenad med Elsabanan till Djurmagazinet då vi vaknat och införskaffade oss en sele, lite tuggisar och en ny mjukleksak. Kul! Vet inte varför, men det är alltid roligare att lägga ner pengar på hunden än en själv. ;) Imorgon ska vi dessutom ut och pröva på att spåra! Woho!

Ska cykla en snabb sväng till affären och handla mandelmassa för biskvier! Ska försöka skriva klart tentan också. Hinner jag klart idag ska jag fira med en filmkväll för mig och Elsa.

Alltså... Jag måste bara få säga CHRISTOPHER WALKEN.
Fy. Fan. Vad. Han. Är. Bra.
Han har varit en av mina favoritskåderspelare i många många år, och jag brukar slå upp videos då han pratar och bara lyssna på hans röst. ;) Jäklar vad han är en duktig skåderspelare.

Glöm inte att tända ett ljus för dem ni förlorat då det är allhelgona idag.

Inga kommentarer: