söndag, november 06, 2011

trams mitt i natten ♥

Jag borde ställa om mitt dygn. Jag försöker verkligen meeeeeen det går liksom inte. I mitt huvud är klockan typ... åtta nu kanske? Fan. Borde egentligen dygna och sedan gå och lägga mig klockan sex imorgon, hehe. Det enda problemet är att jag ska skriva klart hemtentan då (ja, den blev inte klar idag. Men nästan), så jag måste vara pigg.

Kan ju passa på att uppdatera om min NANOWRIMO, även om ingen är intresserad. ;) Jag följer tidsplanen, och har skrivit lite över 9000 ord än så länge. Tror det är uppe på 15 sidor? Så det är inte särskilt mycket. Tre sidor per dag går ganska snabbt att skriva. Det är inte så jobbigt som jag trodde det skulle bli, än så länge iallafall. :)
Historien då? Jaaa, den börjar som jag planerade men sedan har den naturligtvis tagit en hel del olika vändningar som jag inte alls trodde den skulle ta, hehe. Men det är ju lite av det roliga. Ganska skönt att det är kvantitet före kvalité för en gångs skull, man slipper bry sig om att korrekturläsa etc. Skönt att vila hjärnan lite och bara skriva av sig utan att tänka på hur det egentligen borde vara.

Elsa har haft en trevlig dag. :) Nya leksaker, goda tuggben, ett par mysiga promenader och sedan är hon nöjd. Vi har en träningsfri helg jag och hon! Ja, förutom spåret som vi ska pröva lägga imorgon då. Men det är skönt att bara kunna slappna av och vara. Jag tycker det är skitviktigt i hunderiet. Känna att man kan ta det lugnt.

Åh, jag såg nya Supernatural-avsnittet idag. :3 Jag gillade det! Det kändes som att gamla Sam och Dean kommit tillbaka igen. Åh jag har saknat dem! Äntligen lite hopp! :'D Nu är det bara CAS som saknas och sedan kan jag må bra igen. :'o


Färdigtramsat!
/ spnfanguuuurl_89 ;D

Inga kommentarer: