tisdag, november 15, 2011

Tisdag.

Passade på att träna lite stadga och inkallningar med Elsabanan på kvällspromenaden. Det gick bra! Det blir bättre och bättre med stadgan, vilket gör mig fantastiskt glad. :) Just nu platsar jag henne, går tio meter, vänder mig om, väntar, kallar in till utgångsposition. Kommer nöta det ett tag innan jag börjar länga avståndet ännu mer. Vid inkallningsträningen alltså. Stadga tränas för sig och belönas inte från min hand, utan med godis som jag kastar till henne. Jag vill ju att hon ska sitta kvar, inte vilja komma till MIG och få belöning vid stadgan.

Just nu sitter jag och lyssnar på Weird Al Yankovic och återupplever barndomsminnen, haha. ;) Varvar det med sköna Christopher Walken:



Jag kan lyssna på hans röst i evigheter. =w= Haha!

Inga kommentarer: