torsdag, november 24, 2011

^-^~♥

Nu har pappa varit här och hjälpt mig med skåpet! Det var den enda möbeln som rymdes i bilen, det är ganska stort, hehe. Men det är skitsnyggt och passar bra in i lägenheten. Tack pappa! Det enda joxet är väl att det inte riktigt passar in med barbordet som jag har i "köket" också. Jag vet inte riktigt hur jag ska flytta ihop de möblerna för att det ska se bra ut. Just nu ser det mest... missplacerat ut. Nåja, jag är överdrivet nöjd iallafall och ska fundera över hur möbleringen ska ske. :)

Elsa blev överlycklig då pappa bus kom på besök, och nu ligger och och snarkar igen. Massa roligt på en och samma dag. :D Underbart! Hehe, nu ligger hon och skäller i sömnen, lilla tossan. Undra vad hon drömmer.

Nej, jag ska fan ta mig i kragen och fortsätta skiva nu. Imorgon blir en rolig dag. :)
Godnatt!

Inga kommentarer: