fredag, november 25, 2011

Hejdå pengar!

Hemma från stan och alldeles slut. :D Men det var lyckat! En flaska isté till mig själv, och sedan ett par julklappar. Dyra var dem också, ANNA OCH MARCUS. Dyra. Det är svårt att hitta julklappar som inte behöver storlekar eller liknande. Jag vågar aldrig chansa på att hitta rätt storlek, så jag väljer alltid klappar som liksom är mer prylar istället. Nåja!

Stannade på ICA och inhandlade ingredienser till morgondagens julbak. Fan vad dyrt det är för en fattig student. :D Lite basgrejer följde också med hem, resten ska jag handla på willys. Funderar faktiskt på att ta Elsa under armen och bege mig dit nu, så får man det gjort liksom. Innan eftermiddagsruschen sätter igång.

Betalade dagmatten då jag hämtade Elsa. Hon har sagt att hon inte behöver pengar, men naturligtvis betalar jag henne iallafall. Hon blev så himla glad och till sig då jag betalade för månaden som varit, haha. Hon är så söt!

Nej, jag ska ta och slå igång lite julmusik och sedan packa upp alla påsar. Det blev ganska många. ;)

Trevlig fredag!

Inga kommentarer: