söndag, november 13, 2011

Söndag.

Enda ordentligt lediga dagen den här veckan. Tänkte bege mig ut på promenad med Emma Sa tidigare idag, men kände att migrän började smyga sig på. Tillbringade ett par timmar i soffan istället, och det känns som att jag lyckades undvika migränet. :) Tjoho! Blev lite godissök med Elsa inne i lägenheten istället, och sedan lite utställningsträning. Hon skötte sig toppenbra! Tränade att stå snyggt på bordet, visa tänderna och stå på golvet utan att dimpa ner på röven som hon brukar. ;) Jättesynd att jag missade utställningen igår, har omtenta som jag var tvungen att prioritera. Hennes syster hade tydligen fått bra omdöme! Jaja, vi får fortsätta träna och hoppas på nästa gång. Då kanske Elsa har hunnit växa till sig och inte är så spe längre. ;)

Plockade precis ut en kaka ur ugnen, medan Elsa fortfarande röjer omkring och söker godis. Hehe, hon är så himla söt. Ska släpa mig ut på en mysig promenad i mörkret snart. Sedan blir det middag och NANO. Jag hade planerat att tillbringa hela helgen med att skriva, men prioriterade det verkliga livet istället, så har lite att ta igen nu. ;)

Elsa på godisjakt bland skorna. Godisen var ordentligt nedstoppat i en gympadojja.

Sniffar i luftenefter karra.

Score!

Elsabanan spanar in nakna herr G.

Hämtat godis uppe på balansbollen i sladdhärvan. ♥

Och PAPPA..! ♥ Grattis på fars dag, jag älskar dig. Du är fantastisk och ställer alltid upp. Jag hade aldrig kunnat få en bättre pappa än du. :) TACK för allt!

Inga kommentarer: