lördag, november 19, 2011

Natt.

Sitter här i fredagsnatten och skriver på min nano. Det blev ingenting av det innan tjejerna kom förbi, så jag passar på att göra det nu i nattens stillhet och lugn, med Adele i högtalarna. Skönt! Jag har äntligen kommit över 30 000 ord, vilket betyder att jag bara har 20 000 kvar innan jag nått månadens mål. :) Jag är dessutom på sida 52 i enkelt radavstånd, 77 i 1,5 radavstånd. Är inte säker på vilket format min slutgiltiga novell kommer ha, men det är definitivt skönare att skriva i enkelt radavstånd.

Kvällen med tjejerna var trevlig. Lite té, lite spel och lite idol (tyckte absolut att det var rätt tjej som åkte. I idol alltså). Elsa tillbringade större tiden med att tugga på ett ben på golvet tvärdäckade så fort de gått härifrån. ^-^b

På TV är det både Christopher Walken och konståkning. Jobbigt val.

Godnatt.

Inga kommentarer: