torsdag, november 03, 2011

Plugg!


Jag och Elsabanan just nu.

Har placerat mig i soffan med en liter JOKK, min laptop, ett täcke och ekonomiböcker. Jag har äntligen börjat ta tag i hemtentan och är halvvägs in i första frågan. Elsa ligger som en död val över mina ben och snarkar. Det är ju sena kvällen för henne vettni. Lyckades väcka henne och sno åt mig ett foto på oss innan hon somnade om igen. :3 Lilla tossen.
Nej men alltså. Ska ta tag i tentan igen. Planen är att plugga till tio och sedan skriva nano. 2000 ord att skriva idag, och är jag duktig borde jag knåpa ihop det på en timme. :)

Jag och Elsa har varit hos Sarah och tentapluggat tidigare idag. Vi svarar på gamla tentor och hoppas på det bästa. Brukar vara en vinnande taktik, men vi får väl se. Planen är att bli klar med svaren imorgon så att helgen kan gå åt till att läsa kapitel och förhöra varandra. Hemtentan ska också försöka bli klar imorgon så jag kan slippa tänka på den i helgen.