måndag, november 21, 2011

Trams i natten.

Alltså, jag vet inte vad jag gör vaken. O_o Jag är pigg som jag vet inte vad, det kommer bli en tung dag imorgon. Elsa sover iallafall. Naturlitvis. Vi han träna lite utomhus då det slutat regna iallafall. :) Stadga och inkallning. Det satt SÅ. HIMLA. BRA. nu under kvällen. Kunde sätta henne, vandra iväg 15 meter. Stå tyst vänd mot Elsa med ögonkontakt och sedan kalla in tösabiten. Hon kom som ett skott på kommando varje gång, rakt in i position med ögonkontakt. Och inte en tendens att lyfta på rumpan då jag platsat henne, trots att jag gick mycket längre bort än jag brukar. Toppen! Både stadgan och inkallningen gick super.

Över till min novell då.... Jag har lite mindre än 15 000 ord kvar tills jag nått mitt mål (yay!), och min main plot har precis börjat utveckla sig. Jag börjar inse att det inte finns en chans i världen att jag ska hinna skriva klart historien innan månaden är slut. Det känns som att det kommer bli minst 70 000 ord innan jag är färdig, och det kommer jag absolut inte hinna skriva innan november är slut. ;) Nåja, lite extraarbete har väl inte skadat någon. *host* Och så länge jag knåpat ihop 50 000 innan November är slut så är det ju grönt. :D

Nehepp, det är väl dags att joina Elsa och gå och lägga mig.
Godnatt!

Inga kommentarer: