söndag, juni 27, 2010

Trött som f*n efter en kul helg!

Ja, min axel gör ont och jag kan knappt hålla ögonen öppna. Men glad är jag. Ser dock inte fram emot den jobbiga JOBBIGA jobbveckan. Huvva! Har nämligen väldigt ont i axeln (som sagt, gnällers) och höfterna, så.. Jag får bita ihop helt enkelt. :)

Jag och Karolina har slappat omkring hela dagen. Snackat Münchenresan, lyssnat på fantastisk musik, hängt på donken, high five:at, ja, ni förstår. Kom precis hem efter att jag kört hon till Piteå.

Detta var vad som spelades i bilen:



Fantastiskt. Åååh just det klippet har jag inte sett på 100 år, och det gav mig en fet käftsmäll av nostalgi nu när jag kollade på det igen. Fy vad jag respekterar honom som artist. (Läs: OMG AAAAAAAAAH HIHIIHIHIH!)

Nu ska jag snart drömma fina drömmar. Hoppas ni gör det också.
Loke vill ha uppmärksamthet. Ska ägna mig åt lite hundmys. :)
Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag drömde om Gackt inatt. 'Nuff said.