torsdag, juni 17, 2010

Friidrottssnack

Hemma från Friidrotten. :)

Körde en rätt slapp träning då det är tävling i helgen. Lite överfartslöpning i nerförsbacke och så. Himla kul. För mig iallafall! ;)


Marcus hoppade höjd går. Ribban låg på 173 cm under träning. Mäktigt bra måste jag säga, särskillt med tanke på att han för några månader sedan hade hoppat 165 cm som personbästa. Vilket jättekliv! :D Bra jobbat, Macke.


Lite koordinationsträning. I lite uppförsbacke!



Lite nerförslöpning!


Emma visar hur man gör en dödsrullning! Osmidig som ett hus. Och inte så fagert. Men runt kom jag, hrrm.

Visar hur man går i brygga. Vi körde nämligen smidighetsövningar, men alla failade och kunde inge genomföra dem. Så jag var ju tvungen att visa att jag inte ger dem övningar som jag själv inte kalrar av att göra, haha. :)

Inga kommentarer: