tisdag, juni 15, 2010

Dagens tankar

Wohooo. :) Det var indeed mina biljetter som hade kommit. Det gjorde dagen underbart bra. Och som att inte det var nog så visar det sig att Karolina KAN fara med mig. WOHO. Det gjorde dagen ännu bättre! Har varit nära att brista ut i vääärldens falsksång hela dagen idag, hehehe. Lyckligtvis för alla kunder och medarbetare har jag inte gjort det. Men nu snurrar mina tankar bara kring resan. :D

OCH friidrotten. Vi hade ett möte idag efter träningen ang. vårat träningsläger vi ska på nästa vår. Gick igenom hur vi ska samla in pengar och så. Kommer bli fantastiskt bra! Blir att sälja fika (jag är fikaansvarig!), dela ut flyers mm mm.
Och stället vi ska till verkar verkligen jättebra.

OCH på senaste tiden har jag varit för slapp med mitt 'komma iform'-tänk, så från och med nu så blir det HÅRDKÖRNING fram till tyskland. Och sedan fram till hösten. Skriver här hur det går. Jävlat säkert! Men det kommer bli skitbra, I'm sure. Har definitivt motivationen. :) SLUT med karra, snask och onyttigheter!
Så var det med den saken!
Blir till att fara ut och jogga innan jobbet imorgon (troligt..). :)

Blir födelsedagsfirande med familjen på fredag, och kanske med kompisar på lördag? :) Har inte bestämt än!

1 kommentar:

Anna S sa...

Awesome! :D
Och påtal om att komma i form, har börjat på gymmet XD Första gången idag men nu ska det allt bli att gymma 3-4 (mer, vem vet?) gånger i veckan xDD Nu ska man bara få bättre kontroll över maten också ^^'' (den svåra biten för min del :P) xD