fredag, juni 11, 2010

För Anna har tagit studeeeentEEEN!

Precis klockan ett sprang annapannasyster ut och tog studenten. GRATTIS SYSTER! Jag är så glad för hennes skull. Bra betyg fick hon också! :'D Älskade syster.

Själv tränar jag platsliggning med Loke, med släkten som störning, haha. Han är så duktig så och ligger så snällt i sitt hörn i köket, vid mina fötter. Morbror och två kusiner är här, tillsammans med mamma och Macke. Snart kommer Anna och pappa också! Fullt hus alltså. Kommer bli skitkul.

Ska göra eget isté nu, och blanda ihop en kall sås. Sedan blir det också att fixa sallad och potatis då vi ska grilla.
Gjorde ju också en jäääätteläcker citruscheesecake igår. Satte på glasyren tidigare i förmiddags och nu står den i kylskåpet och tinar lite. Får se om den blir god. Den ser helt fantastisk ut. :3 I'm sure I'll love it.
Köttet ska marineras, tältet ska pyntas, bord ska letas fram, det ska dukas, fikas, ätas, ja.. Ni förstår. jag har MYCKET att göra. :) Men det är KUL.



Ha en bra dag. :)

2 kommentarer:

Henrik Olsson sa...

Kanske inte alltid det lättaste att få vovven att stanna med en massa folk runt omkring :P

Ha en trevlig helg!

Emma sa...

Eller hur. :) Men det gick jättebra. Han var så duktig, min lillkille!
Trevlig helg!