söndag, juni 27, 2010

Gårdagen! ♥

Sitter i vardagsrummet hos mamma. Alla andra sover fortfarande, men själv är man pigg och alert. :) Vi somnade visserligen inte förrän 3 - 4 igår, men man blir bara ännu tröttare om man sover bort hela dagen.
Ska dessutom ta tag i det fantastiska berget med DISK som står och väbtar i köket. Huvva!

Gården var jättebra. Tack alla för att ni kom, jag är jätteglad för att ni gjorde det! Jag hade jättekul och jag hoppas att maten smakade! Tack!

Förrätt: Sallad med rostad fänkål, ruccola, granatäpple, ädelost (kvibilles gräddädel) och lufttorkad skinka.
Den verkade gå hem, och det är ju min personliga favoritsallad.

Varmrätt: Potatissallad gjord av tomater, färskpotatis, olivolja och örtagårdskryddor. Vi grillade kött ute, och till det hade vi bea och en god kall sås gjord av creme fraiche, soltorkade tomater, salt och peppar.

Efterrätt: Min citruscheesecake som jag gjorde för inte allt för länge sedan. Fortfarande skitgod. Liiite syrligare denna gång. Love it. Limoncello till.

Till det blev det vin, cider och goda drinkar. :)

Jag fick jättefina lyckoklöver, och ett fantastiskt stenfat. TACK. Förväntade mig verkligen inte någonting. ♥

Nu ska jag gå och fixa disken! :)
Hoppas alla får en bra dag.

Inga kommentarer: