torsdag, juni 17, 2010

Dagen!

Varit inne på stan och ätit lunch med mamma. :) Sushi. Fantastiskt gott. Helt oslagbart.
Sedan tvingade jag med mig Anna på en promenad. Blev väl ca 1,5 timmar vi var ute och gick? Känns bra faktiskt. Funderar på att ta en joggingtur ikväll efter träningen också.

Friidrott snart, men innan dess så är det möte i stallet.

Spelningslistan på konserten är förresten:
Zan
Dybbuk
Nine spiral
Speed master
Lu:na
Kimi ga matte iru kara
mind forest
white eyes
justified
jesus
flower
Kagerou (chacha sjunger)

(Tror ni jag nöter alla låtar nu eller?)


Den är inte så lång, men shit vilka bra låtval. Love them all. :) Min favorit är Mind Forest. Men att se chacha sjunga kommer bli oslagbart, haha.


Mind Forest


Kimi ga matte iru kara


Eller Jesus som är en av hans nyare låtar. hehehe.



Annars är ju denna låt himla bra. Hade velat höra den live.

Nej, nu är det sluttramsat! Dags att städa lite innan jag far på möte. :)

Inga kommentarer: