söndag, juni 20, 2010

Sommarväder

Tror ni inte att det började spöregna som jag vet inte vad, då jag var ute och red? Jag blev blöt hela vägen in till skelettet. Helt galet. Det gjorde liksom ont att få regn på sig. Och stackars hästen försökte gå skänkelvikning hela vägen hem för att försöka undvika att få regn i ansiktet. Älskade Nellie. :)
och det var ju inte så kul att cykla hem sedan, särskillt när man visste att om man hade tagit bilen hade man varit hemma och varm. Pfft. :D

Nu har det ätits middag. Grillat med potatisgratäng, avokado och bea. Mmmm. Sjukt gott.
Dags för kvällspromenad med Annapanna! :D

Hihi. Jag och Linus på en av mina och Karolinas tidigare konsertresor. MUCC var det vid detta tillfälle. Fy fan vad jobbigt väder det var för att stå i kö den gången. Kallt och regn. Fyy. Hoppas det blir bättre i München!
Gud, känns som att det var evigheter sedan!

Inga kommentarer: