torsdag, juni 03, 2010

Hemma och godnatt!

Jag är så trött att jag ser i kors. Har varit och jobbat sedan fyra, och kom hem nu vid halv två på natten. Flyttat omkring och stökat runt på jobbet. Kommer aldeles säkert ha träningsvärk i armarna imorgon. Och vi hann inte ens klart. Vad är detta, att allt ska ta så himla lång tid? :) Men fint blir det. Förhoppningsvis.
Men nog har jag saknat min fina hund medan jag jobbat. Och min fina säng, hehe.

NEJ, dags att sova.

(Hihi, hittade massa gamla bilder. Nostalgi och Piteå. Fina grejer. )

På tal om nostalgi. Hämtade syster från en studentfest igår (ujuj, nu är man så gammal att man får agera chaffis). De hittade en gammal hits for kids-skiva undangömd i bilen. Wannabe, Barbie girl och Everybody spelades hela vägen hem. Det läskiga är att man kan alla låtar fortfarande.
Nej, tacka vet jag Alice Cooper! :D

Godnatt!

Inga kommentarer: