onsdag, juni 09, 2010

Jag är så nervös.

Jag lyckades (vet inte hur) få biljetter till GACKTs spelning i Tyskland, Munich. Jag är verkligen GLAD för det, men det har varit så mycket strul med allt, och i have such a bad feeling about this.

Orosmoment #1: Betalningen strular så jag förlorar mina biljetter
Orosmoment #2: Biljetterna kommer bort på posten
Orosmoment #3: Allt blir inställt
Orosmoment #4: Det strular så jag förlorar biljetten iallafall
Orosmoment #5: Planet blir inställt
etc etc etc.

Kommer vara lite lugnare då jag håller biljetterna i min hand. OM jag gör det. Gah. SÅ nervös. ;A; Jag har liksom inte tillåtit mig själv att vara glad än. Då jag håller biljetterna i handen kommer jag vara glad. OM jag gör det.
Så hemskt.

Mitt tvivel är enormt. :D Vad tusan gör jag om det går i stöpet? Gaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Det knyter sig i magen bara jag tänker på att G ska ta sig till Europa. Så jag stänger ute det ur tankarna.

Imorgon hoppas jag att jag får ett mail som säger att betalningen kommit in.

NU har jag klagat klart!
Jag och babeface, hehe. >:D

Inga kommentarer: