onsdag, juni 16, 2010

Lista till mig själv:

  • Göra kålpudding på lördag
  • Fira min födelsedag på fredag
  • Leta bra gillmarinadrecept, och recept på goda såser
  • Baka födelsedagsfika (ojoj, jag ska ju vara nyttig)
  • Lägga upp meny för denna helg
  • Fira födelsedag med kompisar nästa helg. Fan bäst för er att ni kommer då.
  • Leta recept tills dess
  • FIXA
  • Sakna Karolina
  • Gnälla
  • Äta sushi med mamma imorgon
  • Äta sushi med Helene nästa vecka
  • Gnälla
  • Längta
  • Jobba
  • Tramsa
  • Träna
  • Gnälla
  • BLI SMAL
  • Fixa hundvakt
  • Fixa flygbiljett
  • Fixa vandrarhem
  • Fixa resan till skavsta
  • Dubbelkolla hundvakten

Nej, nu ska jag sluta fjanta och oroa mig. :) Ska ta och se på Ace of Cakes och Cupcake wars istället. Hahahahaha. :) Ha en jättebra kväll!





Dessa muskler kommer vara dubbelt så stora om en månad! Bildbevis kommer naturligtvis. *harrdrr*

Inga kommentarer: