lördag, juni 19, 2010

Goddag!

Kom precis hem från jobbet. Svände förbi affären och inhandlade hundmat också. Nödvändigheter liksom!

Är på strålande bra humör idag! Nu är nämligen alla biljetter och transportmedel fixade inför München. Boendet också (tror jag?). :) Och jobbet är fixat också. Känns fruktansvärt skönt att inte behöva oroa sig för det mer.
Det var nämligen en hel del strul med flygbiljetterna igår, haha. Men min fina snälla pappa hjälpte mig och fixade det då jag var på jobbet. TACK PAPPA.

Gårdagen var skitbra, men jag är typ fortfarande mätt, haha. :) Massa god mat. Tog typ halva dagen för mig att pyssla på i köket. Lägger upp recepten sedan.
Men jag ska ju vara nyttig (good luck) så nu har jag lite ångest haha. :) Ska ta ut Loke på en långpromenad då mina höfter fått vila lite, och sedan ska jag ut och springa. Will be awsome. Lär väl ta mig typ 200 meter, hehe, men vad fan. Det får gå det med.

Hade tänkt lägga spår med Loke, men det regnar så hemskt. Vet inte om jag orkar. 0: ) Loke hatar ju regn så han lär nog bara blänga på mig med elaka ögon tills vi går in igen. Sötnosen. :) Tror dessutom att jag her på han ett regntäcke! Regntäckte ftw. Tänk er hur mycket vatten som fastnar på en GD. Precis så mycket vatten hamnar i min säng efter promenader i regnet haha.

Åh, börjar redan nu planera inför resan. Vilka kläder och skor som ska köpas, vad vi ska packa, vad för platser vi ska besöka mm. :) Ska bli så himla kul. Can't wait!
Men jobbet i sommar är galet. Jobbar jättemycket verkligen. Gah, det är så man blir aldeles jättetrött bara av att kolla på schemat. Tur att man får pengar för det. Huhu.

Nej nu ska jag mysa med Loke och telefonterra Karolina!
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tog vägen förbi Luleå, vågade inte köra igenom den staden... :P

Sitter hos "Sigge" nu, ska övernatta här. Sen jävlar bär det av! Skoj ja!:) Så aktiviteten på vovve kanske kommer ner till det "normala"...

Ha en bra helg! MvH Jonas