söndag, juni 20, 2010

Idag började mitt nya liv!

Fyllt av nyttigheter. :D
Sov aldeles förlänge, men började dagen med en promenad på en timme. Körde sedan syster till flygplatsen och passade på att ta med mig Loke på en promenad i skogarna där. De är så vackert där. Marken består enbart av mossa, inget ris eller sly, buskar eller sådant trams. Själva skogen är bara glesa tallar. Loke var glad över att få skutta omkring i mossan och leka med pinnar. Tränade på kommandot HOPP och på inkallning. Inkalklkningen fungerade bra, trots att det var mitt i bus och lek. Hoppkommandot satt också perfa. Tränade på allt från stockar som låg på marken till hinder som var 110 cm. Duktiga duktiga hund! :D Sov hela vägen i bilen hem!

Nu ligger han här på mattan och sover, medan jag står på stepmaskinen medan jag skriver. Pust, kommer vara död imorgon. Haha men det är det värt!
Om ett tag ska jag cykla till stallet och dra ut på en barbackatur. Det är så härligt väger idag. Lagom varmt och duggregn. I like it. Gick omkring med ett leende på läpparna hela tiden då jag var ute.

Inga kommentarer: