tisdag, juni 01, 2010

Nytt nagellack..



..Igen. I like it. Har trånat efter det i typ en månad nu, men det har varit slut hela tiden. Nu fick jag äntligen tag på det! Thank you, jag känner mig fulländad nästan.

Har varit en trevlig men stressig dag. Och än är den inte slut. Ska nämligen hämta syster på någon studentfest klockan 2 i natt. Yay. Men vad gör man inte för syster? Får ju pengar också. Hehe.
Shit vad trött jag blev bara av tanken att vara uppe 5 timmar till. Gah.




Ska väl försöka hitta något bra på tv och mysa med el doggo ett tag. Han har blivit kung på slalom nu. Or not. Men vi har fått in slalompinnar på jobbet iallafall. Tänkte kanske införskaffa mig några! :D

Ha en trevlig kväll!

1 kommentar:

Jonas A sa...

Bäst lämna en kommentar då. Nagellacket var ju i rätt färg iaf, MFF (fotboll din driidrottsnörd!).

Slalom, good working girl! Lägg upp, nu! Hur går det med "stå på händer tricket"???