torsdag, oktober 27, 2011

Torsdag.

Godkänt på förra caset! Skönt. Och lite feedback att tänka på till det nuvarande caset. Ska sitta och pilla lite på det ikväll.

Kom precis hem från skolan. Elsa har krypit upp i soffan och lagt sig och sova, och jag funderar på att laga till middag. Har en huvudvärk långt back i nacken nästan som inte vill ge med sig. Funderar på om det kan vara pga att jag druckit för lite? Bara för säkerhetsskull ska jag häva i mig en liter vatten eller så ikväll. Brukar vara rätt känslig mot att få i mig för lite vätska, samtidigt som jag alltid glömmer bort att dricka. Dålig kombo.

Imorgon kommer Anna! Eller Anna S som hon alltid har hetat i mina ögon, hihi. Det blir ju så med folk man lär känna i skolan. Jag har alltid varit Emma L, andra Emma har alltid varit Emma Sa. Anna är Anna S och Sarah är hund-Sarah. ;D Hon gick alltså hundinriktningen på gymnasiet. Haha! Vi ska träffas lite folk imorgon hemma hos mig, spela spel och ha kul, ett glas vin och lite tilltugg! Halloween i ära ska jag ikväll baka söta små marängspöken. Får se om det går vägen. :)

Inga kommentarer: