lördag, oktober 15, 2011

Plugg... O_e

Jag lovar, jag satt och pluggade till klockan var sju innan jag blev klar. ლ(ಠдಠლ) Fy fan vad tråkigt det var, men jag fick iallafall gjort allt som jag planerade att göra, även om det tog åt helvete lång tid. Väldigt sen middag på det, lite film i form av bring it on, och en långpromenad med Johanna gjorde dagen lite bättre. :) Nu är både jag och Elsa helt slut (vettefan varför Elsa är det dock, hon har sovit hela dagen ♥) och placerat oss i soffan för resten av kvällen.

Funderar lite halvt på att vara hurtig nu på dygnets sista timmar och fixa disken som jag prioriterade bort i förmån för plugget tidigare idag. Hade varit så skönt att slippa det imorgon.
Å andra sidan hade det varit fantastiskt att ta en varm dusch, en bra bok och krypa ner i sängen och läsa resten av kvällen. Vi får se vad som händer!

Inga kommentarer: