måndag, oktober 03, 2011

Måndag.

Då jag visste att det skulle bli en lång och ganska intensiv dag lyxade jag till det med sovmorgon, en vaniljlatte och en långpromenad på förmiddagen innan jag lämnade Elsa till dagmatten och begav mig till skolan. Föreläsningen var fruktansvärt tråkigt, och om jag ska vara ärlig har jag ingen aning om vad som sades. Hann dock med en pratstund med Karolina på väg hem (yay~), innan jag hämtade hunden och fortsatte plugga hemma. Just nu har jag tagit en kort paus och ska ta kvällsrundan med Elsa innan jag fortsätter med plugget. Om jag orkar. Känner mig lagom mosig i huvudet och funderar på att ta en kopp té, lägga mig i soffan och läsa en bok istället. Ska utmana mig själv och inte starta vare sig datorn eller TVn mer ikväll. :)

Godnatt!

Inga kommentarer: