lördag, oktober 08, 2011

Lördag.

Vad gör jag denna lördagskväll? Sitter och lyssnar på SNSD och käkar gravat kött. :) Denna gång gravade jag med smaker av vitlök och dill. Var lite tveksam till den kombon vid nöt, men det blev hur gått som helst.


SNDS/Girls generation - OH! Spelas just nu.

Snart ska jag och Karolina ta en kvällspromenad med el Elsa och snegla upp mot himlen för att försöka få span på meteorregnet. Tror inte det kommer gå så bra. Det är väldigt molnigt ute. FU känner jag då. :D
Dagen har annars tillbringats med att färga Sarahs hår. Underhåret skulle blekas och färgas rosa. Det blev bra. Riktigt rosa! Hon bjöd även på vääärldens godaste lunch. Älg. ♥ Så himla gott.

Funderar på att bara skita i TVn ikväll och istället fixa fram en bra bok och nya Allt om mat som damp ner i brevlådan för ett par dagar sedan. Vin special. Synd att jag inte gillar vin, hehe.
Fast alltså, nya Supernatural-avsnittet har jag inte hunnit se än, och det finns inte en chans i världen att jag tänker gå och sova utan att göra det. >D

HAHA episkt. <-- Jag förgyller er kväll med klippet från spn. Varsågod.

Inga kommentarer: