lördag, oktober 15, 2011

Godmorgon lördag!

Eller ja, god dag kanske. Pappa ringde och väckte mig vad halv tolv ungefär, och påpekade att det var klarblå himmel och strålande sol. Naturligtvis var det bara att släpa sig upp för att se om han hade rätt. Det hade han. Som alltid. ♥ :) Jättehärlig morgonpromenad som följdes av ett godissök! Haha sötaste lilla Elsa. Hon visste precis vad som väntade då hon fick gå in i badrummet medan jag gömde godisbitarna. Så fort jag släppte ut henne drog nosen igång och hela lägenheten undersöktes från topp till tå. Nu har hon somnat igen och jag ska ta och kavla upp ärmarna och plugga. Fy fan vad jag ska plugga.

Ha en bra lördag!

För ett år sedan om nio dagar såg det ut såhär i Umeå. Jag funderar och håller tummarna för att vi ska få se på snön tidigt i år också. :)

Inga kommentarer: