måndag, oktober 31, 2011

Måndag.

Ny vecka och nya tag. :) Inledde denna måndag med en promenad i höstsolen. Elsa fick riva loss i sanden lite och jag fick en boost av solenergi.

Skola mellan två och fem. Redovisning av senaste caset och diskussion i grupper. Kul! Om en timme ska jag börja bege mig till lydnadsträningen med Elsa. Hon har varit hos dagmatten, och jag hämtade henne nyss. Hade hoppats på att hon skulle hinna sova lite innan det var dags för träning, men än så länge är det full rulle här hemma! Dagens mål med träningen är att öva kontakt och ev. stadga beroende på vad för övningar som vi kör. Måste verkligen verkligen träna stadga. Den existerar inte just nu liksom.

Nej, måste få tummen ur och laga till mig lite mat innan det är dags för att dra igen. Jag kommer sova gott i natt. :3
Ha en bra måndag!

Inga kommentarer: