onsdag, oktober 19, 2011

Onsdag.

Wow. Vi är ta mig fan klara med vårat case! Gårdagens hårda arbete lönade sig, och idag behövde vi bara jobba från tio till tolv innan vi var klara. Detta betyder alltså att jag har helg till tisdag. HELT ofattbart. Jag menar, det är ju bara onsdag idag~~!

Känner mig lite stirrig och rastlös. Hjärnan har arbetat på högvarv ett tag nu och jag känner att det är svårt att varva ner. Bara att sitta ner med en bok går inte, utan jag måste ha igång TVn också, annars blir jag rastlös. Att bara se på TV går inte, utan jag måste ha igång datorn också, annars blir jag rastlös. Att bara ha igång datorn går inte, utan jag måste ha en bok också. Ja, ni ser ju. ლ(ಠдಠლ) Känns som att jag behöver den här långhelgen och varva ner lite.

Vädret ute är sämst, så jag ska nog stanna inne idag. Experimentera lite med vad som finns i skafferiet till lunch och middag, baka havreflarn och städa. Bra kombo!

Ha en bra onsdag. :)

Inga kommentarer: