onsdag, maj 05, 2010

Träningstrams

Himla kul träning idag. :) Även träning imorgon och torsdag. På torsdag ska jag även hålla i ett pass med löpskolning åt några hockeygrabbar. Deras tränare kom fram till mig idag och frågade om han fick hyra in mig till att hålla ett pass för hans hockeylag, hehe. Naturligtvis liksom. :) Ska fara dit någon timme tidigare och testa ut några riktigt jobbiga övningar. ;) Ser fram emot det.
Idag blev det förresten koordinationer och styrke för mig, och för de aktiva så blev det en ordentlig genomgång av löpskolor, lite häckarbete, några koordinationer och några 200 meters lopp. Jättekul att se att de arbetar ordentligt. :D Har lite planer för morgondagen också.

Ska förresten (på tal om träning) köra ett ordentligt lydnadspass med hunden imorgon. Utomhus liksom! Får se hur det går. Kanske lägger ett spår?

Annars då? (hehe).. Har myst med hunden. Han ligger ochs narkar här bredvid mig, och egentligen borde jag somnat för länge sedan. men vad gör man?

Hoppas på sol imorgon! :D
Godnatt.

Inga kommentarer: