torsdag, maj 27, 2010

Träning och trams.

Hemma från träningen för ett tag sedan. :) Alla jobbade på jättebra, verkligen. Jag är så stolt så stolt.
Det blev mycket backlöpningen, men även inslag av koordinationsövningar, styrkeövningar och lite diagonaler. Alla aktiva jobbade på och blev härligt trötta. Tror jag iallafall, de kanske fejkade. ;) Haha vem vet.

AAAH jag har så svårt att skriva för att ESC har dragit igång och jag är så nervös för att vi inte ska kvala in! Hoppas verkligen det, Anna är så söt. Och hennes röst är ju fantastisk.
NERVÖS!

Hur som helst, det var en jättehärlig träning. Önskar att jag kunde träna så hårt själv, men då hade mina höfter gått av, not kidding liksom.

Var föresten och splittade tungan förra veckan.


Jävla snyggt alltså.
EDIT: haha, jag skojade, sorry. :) Det är halva ansiktet spegelvänt. Bra. :)
Nej nu ska jag se ESC. :)

Inga kommentarer: