torsdag, maj 20, 2010

Trams. :)

Duhuuude, sitter och pluggar jord. Japp, you heard me. Jord. Kände att det var dags att fräscha upp kunskaperna nu inför sommarn på jobbet. :) Och då jag ändå har feber och inte kan jobba aktivt så kan jag ju ändå göra något nyttigt, right? Så det pluggas plantjord, blomjord, planteringsjord, yrkesjord, rosjord etc etc, you get the picture. ;)

Samlar krafter inför i kväll. Hade tänkt att köra ett lydnadspass med Loke då. Ska bara.. peppa mig själv. Och hunden. Hunden behöver nog bli mer peppad än mig, haha. Han har redan gått och lagt sig för dagen. Sover mellan 21 och 09! Gärna längre om jag inte drar upp han.


Temat för helgens utmaning är FOT och FÖREMÅL. Funderar på att lära Loke att plocka undan sina leksaker. Eller öva lite på att släcka/tända lampan.
FOTdelen blir nog fokus på att hålla position. Går det bra så blir det sättande och läggande under fotgång. Mest troligt. Och finslip på ingången till fotpositionen ska repeteras lite med. Kommer bli kul. :)

Inga kommentarer: