fredag, maj 21, 2010

Kvällstrams. :)

Nyss grillat. Så sjukt gott. Grillat är verkligen sommar för mig. :) Det blev fläskkarré med pommes, bea och en sjukt god tomatsallad!

Provade att träna lite med Loke, men han är så himla trött, han har däckat. Kunde inte riktigt koncentrera sig på träningen så det kändes inte värt att traggla på med en omotiverad hund och irriterad matte, hehe.

Ska fixa hos katten, sedan ska jag vila bort det sista av febern, för imorgon ska jag jobba! Jävlat säkert.


Blir kanske en film ikväll också? Och så ska det låta. Jag älskar så ska det låta. Vi har alltid följt det slaviskt i denna familj. ;)





Katten och hunden. :)

1 kommentar:

Anna sa...

Hej! Jo, jag har äntligen fattat klackar XD Men det var inte så svårt eftersom klackarna som är just nu är så snygga! Lätt! Det gör jag gärna, jag går alltid på skoaffärer när jag går på stan numera! :P

Du passar i det! Och ditt hår ser väldigt friskt och volymigt ut xD
Aw, får se när man far utomlands nästa gång för min del XD

Hoppas nu att din feber försvinner!