måndag, maj 10, 2010

Hundsnack

Åh, jag har så mycket att göra imorgon, men jag skulle verkligen vilja hinna med ett ordentligt träningspass med hunden. Funderar på att gå upp tidigt och sedan fara till stugan en sväng. Tänkte lägga ut ett spår åt honom så han får träna huvudet ordentligt.
Om jag far dit på morgonen så hinner jag nog vara där ett par timmar iallafall och köra slut på hunden, hehe. :) bara vi tar oss över bäcken that is. Vi får väl se. :) Ska nog göra ett försök iallafall om det löser sig med bilen. Rätt tomt i tanken så att säga.

Det ska hur som helst bli jättekul att ta upp spårandet igen. Det har ju legat på hyllan och vilat nu under vintern då jag inte velat spåra med honom i snö ännu. Så jag är nyfiken på om takterna sitter kvar. :)

Får jag tid över tänkte jag gå en ruta också och träna lite upplet. SKITKUL. Det var ett tag sedan vi gjorde det, då det ska bli jättespännande och se om han minns vad som ska göras. :)


Nu har lillgrabben somnat här bredvid mig, så jag ska väl börja ta och tänka på refrängen också, hehe.
Godnatt. :D

Inga kommentarer: