söndag, maj 02, 2010

Hemma från Umeå!

Deklarerade just. Kände att det var dags sådär näst sista dagen, hehe. 0:)

Och jag och Loke har varit i stallet för ett par timmar sedan och tagit in hästapållarna. Eller jag firrade hästarna och mockade, och Loke sprang runt och letade hästskit att tugga på. :D Pigg och glad var han, trots att han var hängig i helgen.

Nu i eftermiddags så kom jag ju hem från Umeå också. Det var ett träningsläger där och jag var med som Ledare. 8 aktiva hade vi med från klubben. Saknade 4 stycken som VERKLIGEN missade något. Gud vad kul de skulle ha haft, och det hade insett hur himla duktiga de faktiskt är. Det hade varit så kul om de skulle fått binda nya kontakter.

Jag hängde ju på sprintsidan hela tiden. Hade sett fram emot nya övningar etc, men passen som fanns nu på lägret brukar jag också köra, så vi hade samma tänk. Fick ett par nya övningen, men hade gärna sett flera. :) Men ledarna var jättetrevligt och alla super. Jag är mycket nöjd.

Jag träffade även Emma S hihihihi och vi tog en fika igårkväll. Gud vad jag har saknat henne.. :) Verkligen. Åh..

Nej, nu ska jag se på reprisen av så ska det låta på nätet. :)
Godnatt.

Inga kommentarer: