lördag, maj 22, 2010

Stressig dag.

Den har varit stressig och jävlig.Började med att jag vaknade av en myra i örat. Ja, ni hörde rätt. En MYRA som kröp in i mitt öra. In i hörselgången. Jag vaknade, pillade ut den, ville kräkas, och gick upp.Ut med doggen, fara till jobbet. Hade MÅNGA kunder. Men trevliga trevliga människor. Mest. :) Bemöter alla med ett leende.
MEN min pollenallergi satte in och det hjälpte ju inte att alla kunder köpte träd och blommor typ. Trodde jag skulle dö.

Far till en friidrottsarena efter jobbet där mina adepter har tävligar. Hejar på folket och coachar. Kör hem min lillebror, ut med hunden, tillbaka till tävlingarna. Lämnar pappas bilnyckel i hans väska. Hejar på mina söta små aktiva.


Far hem i min egen bil, far och lämnar en film, far hem. Far och köper hundmat, far hem. Pappa ringer och säger att jag slarvar bort hans nyckel. GAH. argumenterar emot han ett tag men far och letar reda på hans extranyckel. Far tillbaka till tävlingarna. Lämnar nyckeln. Får reda på att han hittat nyckeln i väskan där jag sade att den var. Blir arg. Får en tank bensin och pizza av pappa. Nöjer mig. Far hem.


SLUTKÖRD.

Men spännande har det varit. Och rätt kul. :)

Hundträning snart!

Inga kommentarer: