lördag, maj 22, 2010

Äntligen!

Har äntligen lyckats lossa på min ögonbrynsstav. Stog typ med två tänger och bändade, hehe. Har försökt i evigheter då jag råkat dra sönder ögonbrynet då jag skulle ta av mig en tröja. Och sedan dess har det inte gått så bra för mitt stackars ögonbryn. Så nu är staven ute så får vi se hur det läker ihop. :)
Känns konstigt att vara utan den dock. Och jag saknar den. Ser inte alls ut som samma person.

Jahapp..? var ska man pierca sig nu då? Jag har mina planer. Och massa tatueringsplaner. Kommer bli kung. Längtar tills jag är rik!


Osminkad och jävlig.

Råkade dessutom plocka ögonbrynen liiite för smala än vad jag hade tänkt mig idag. Haha. :D Spänning i vardagen. De växer väl ut igen. De fick någorlunda jämn form iallafall. Trots att de egentligen ser helt olika ut.

Nej, nu ska jag fixa lite isté som jag kan pimpla imorgon! Kanska ladda upp med en macka eller liknande och slå på en film och mysa med Loke. Känner mig rätt slut efter denna dag. Speciellt då jag fortfarande inte är riktigt kry i kroppen ännu.
Åh, nu kommer lilla Loke och lutar huvudet mot min axel och kryper upp här bredvid mig. Lilla söta älsklingen. :D Blir helt varm i hjärtat av min hund.

Imorgon blir det städning och middag med mamma!

Nej, nu ska jag leta reda på ett bra recept på ISTÉ!

Inga kommentarer: