fredag, maj 07, 2010

I mitt huvud är det redan sommar. :)

"Men gud, vad lite kläder du har på dig!" får jag höra vart jag än vänder mig. Ja, jo så är det kanske, men mitt mission är att med min tankekraft omvända vädret. Och nog tusan har det lyckats, i mitt huvud är det redan sommar. :)
Jag målar naglarna i pastellfärger, köper sommarklänningar och sätter mig ute och solar i linne då det är +7 grader. SOMMAR.
Är bara så fruktansvärt less på skitvintern. :D

Shoppade lite mer kläder idag. Rea vettni. Det är fina grejjer alltså.
Najs.
Peppad inför Rom? Jag?

Nej, nu ska jag och mami lägga upp ltie resplaner, och jag ska måla klart andra handen med mitt FRÄSIGA nagellack. :D
Ha en bra dag i vårsolen. Eller va? Sommarsolen var det ja.

E G O B I L D S P A M V A R N I N G .



1 kommentar:

marcus sa...

Fan vad snygga bilder!!!!!