lördag, maj 08, 2010

Lördag idag. Och den enda jag har hunnit göra är att jobba och tagit en promenad med hunden. Var väl hemma vid fyra och gick vid kvart över fyra. Så ungefär en och enhalv timme var vi ute. Rätt skönt i den varma solen. :)

Är sugen på att träna men jag tror att jag skippar det. Känner av höfterna efter att ha stått en hel dag. Eller sprungit omkring och hjälpt kunderna snarare. Men himla kul är det!

Är helt ensam här, förutom hunden och katten. Har massa att städa, och skulle väl egnetligen packat och varit skitglad om det inte var för den förbannade vulkanen som jävlas! Hoppas att vi hinner komma iväg iallafall. Vad tusan gör jag annars? Deppar. Som fan.

Nåja, kanske ska ta och tvätta upp lite kläder? Och packa lite? Prova outfits eller något?
Det får nog bli så. Plus ett glas vin.

Blir till att se Avatar ikväll tror jag bestämt. Har ju inte sett den än. Kanske är dags. Har även ytterligare en film som ligger och skräpar här, som jag ska ta och se. Natten är lång liksom. Plus att det går en massa saker på TVn.
Kommer bli stressigt det här. ;)

ÅH jag är uttråkad. xD
FUUUU...

Inga kommentarer: