söndag, november 01, 2009

011109

Godmorgon!
Åh, har sovit så länge idag! :D Brukar ju gå upp vid 7, men nu sov jag enda till 09.30. ;) Gud så skönt. Var ute med Loke på en långprommis på en mil kanske igår, så han sov sött hela natten!
Nu har jag och Loke hunnit gå upp och gå ut på en 30 minuters promenad. Den var jättemysig och Loke var exemplarisk. Lyssnade på varje komando, satte sig omedelbart tillexempel! Han brukar vara lite seg, haha. :) 'Fot' satt som en smäck också. Så fort han fick komandot så satt han som klistrad vid mitt ben. Hur varm blir man inte i själen efter det?
Mötte även en joggare som burnade förbi, även två hundar på avstånd som han inte brydde sig om alls. ;) Jag är mycket nöjd. Nu har han gått och lagt sig i min säng, och jag ska precis börja skriva! Alltså, det känns ju lite halvers eftersom JAG INTE HAR NÅGON ANING OM VAD JAG SKA SKRIVA. Men.. Det löser sig nog, hehe.. x)




Min älskade Loke som bebis! :)

Nej, lite frukost kanske skulle sitta fint? En macka eller två?
Ha en bra dag. :)

Inga kommentarer: