onsdag, november 18, 2009

181109

Tjo. :)

Har precis gjort mig iordning och placerat mig i sängen för natten. Loke och Lexus ligger redan och sover. :) Har laddat upp med ett stort glas vatten och ett par trevliga böcker. Borde egentligen skriva skriva skriva för jag ligger SÅ långt efter, men jag orkar verkligen inte. Noll inspiration. Får försöka race:a som fan imorgon och resten av tiden istället. Börjar få lite planer dock. :)

lagade lasagne idag. Blev förvånandsvärt god. :D Och har även hostat som jag vet inte vad, hela natten och dagen, så det kändes säkrast att låta Stefan ta träningen. Jag vill ju inte smitta någon. :)

Snart kommer lönen! Då är det ett pass som ska ordnas, en försäkring som ska betalas, en räkning, och sedan julklappar av det lilla som blir över. ;D Snart är det juuul. Mysigt!

Godnatt.

Inga kommentarer: