torsdag, november 05, 2009

Snö

Marken är täckt av vit snö som knarrar under förrerna. Allt är tyst. Det finns inget bättre än den första snön. :) Snart blir det en sen middag innan jag ska gå ut med min älskade Loke. Det blir till ett sent lydnadspass. Ska ladda upp med massa karra åt honom, ta med några leksaker, och sedan ska vi träna och ha riktigt kul. Blir nog rätt mycket platsliggande och platssittande. Ska försöka befästa det ordentligt nu.
När jag kommer hem ska jag ta en kopp te och skriva lite på min novell. Har redan skrivit mitt mål för dagen, men KAROLINA kommer i helgen så ska försöka ladda upp ordentligt med ord så jag slipper skriva så mycket då. :) Men Karolina skriver ju också, så vi lär väl sitta båda två! Jag med min laptop, och hon på våran fasta dator, haha. :) Tänk.

Imorgon på dagen ska jag och Anna på stan. Ska spana efter härliga kläder till Gran Canaria och lämna tillbaka lite filmer. På kvällen kommer Karolina, så jag antar att vi ska se film då. ;) Det brukar vi ju göra. :D Åh, jag har saknat Karolina lalala. :D

Nej, nu kommer maten! Ha en bra kväll.

Haha, btw, ser på mammas pojkar! Följer inte serien men jag hoppas så på ett par. Helt otippade och jag gillar egentligen inte någon av dem, men hoppas de får varandra.
Åh, gud, sådana program är så tragiska, haha. :D

Inga kommentarer: