måndag, november 30, 2009

301109

JAG HAR SKRIVIT KLART!
Tack och lov.
100 datorskrivna A4 sidor, 51940 ord. SÅ SKÖNT. Nu slipper jag tänka på det hihihihi.

Dock har dagen varit stressig, har besiktat bilen (och klarade det!), jobbat, friidrott och promenerat en massa med hundarna. Puh!
Imorgon ska jag jobba och vaccinera mig! Ah, jag är egentligen räddare för vaccinet än för svininfluensan. ;) Men vill vara vaccinerad innan jag far till Gran Canaria!

NU SKA JAG UT OCH LEKA MED HUNDARNA! Är på bra humör, hehe.

2 kommentarer:

Anna S sa...

Kul, vart du nöjd med slutresultatet då? :3
Ugh, tog vaccinet i söndags D: Min arm gör fortfarande riktigt ont, själva sprutan är helt okej dock, eller så okej den nu kan bli med fobi XD

Emma sa...

Hehe, nej den sög. :D Men jag klarade det iallafall. x) Dessutom så är romanen inte klar, men utmaningen är avklarad. ;)
Jag tog vaccinet idag, känner ingenting. :D