söndag, november 29, 2009

291109

Gick upp så tidigt idag! Innan nio. Gissa om jag var trött. Men nu kanske jag äntligen får dygnet på rätt sida igen. ;)
Var med mamma och kollade in den icke existerande julskyltningen. Fail. For hem till mamma och drack glögg. Körde in mamma och Marcus till stan, for hem till hundarna. Klippte klor och var på promenix med båda en i taget. :) De var duktiga båda två, hihi. Hem och skurade innan jag gick ut och rensade ut bilen, tog ett tag vill jag lova. For till stallet. For till statoil och handlade... Någonting som jag glömt. Oo Bensin, haha. Sedan till Coop och köpte lim och motorolja. Tillbaka till mamma och lämnade hennes bil. For hem och försökte limma fast min backspegel. Gick åt helvete. Skrapade bilen, tog typ 30 minuter. Åkte till stallet och tog in hästarna. For till statoil och köpte ett annat lim. Hem och åt middag. Ut igen i bilen och prövade limma fast backspegeln. Gick hur bra som helst. In och dammtorkade. NU har jag äntligen däckat i sängen! Ska läsa ett avsnitt av Modesty Blaise innan jag börjar skriva! Ska skriva klart resten av orden idag. YES.

Imorgon kommer jag ha typ lika mycket att göra. ;)

Hörs. :)

( huh, lägg till en massa hundpromenader till listan vad jag gjort idag så stämmer den nog. ;))

Inga kommentarer: