söndag, november 22, 2009

221109

Heh, somnade inte förrän halv fyra i morse säker, så jag gick precis upp för en timme sedan. 0:) Min dygnsrytm är så fel. Ska försöka ställa tillbaka den nu i veckan. Det känns som att dagarna blir så korta annars, och natten så sjukt lång. :)
Hur som helst, jag har aldrig sett något sötare än Loke då han låg och sov i sängen bredvid mig igår. Jag satt i skräddarsits och skrev, och då och då fick jag en ond blick av honom då han vaknade av mit knapprande på tangenterna. Han bökade runt i mitt täcke som en stor säl. Lexus hade då däckat för länge sedan och låg och snarkade. :D



Har redan börjat städa, söndagar är ju städdagar här hos oss, så jag är snart klar med tvättstugan. Då är det toaletterna som gäller och sedan mitt rum. :) Efter det blir det middag hos mamma och sedan träning, eller i motsatt ordning, vet inte riktigt än.

Nej, nu ska jag fortsätta städa medan jag lyssnar på Conquest of paradise utav Vangelis. Jag växte upp med Vangelis, Era och Ulf Lundell. 8D

Inga kommentarer: