lördag, november 21, 2009

Kvällspromenad

Jag måste bara berätta att gårdagens kvällpromenad med Loke i regnet var helt awsome. :D Vi gick till en inhägnad så han fick springa lös. Lyssnade jättebra på inkallning och andra olika komandon. Jättehärligt! På vägen hem så fick han gå lös de sista 200 metrarna och han var SÅ duktig. Gick fot och var jääättesöt. Väl hemma då jag torkade av honom med en handuk var han sååå söt och lyfte alla tassar på komando.

Nåväl, jag, pappa, anna, simon och marcus har varit och tränat för ett tag sedan, lyft vikter. Vi kom hem rätt sent så vi har precis ätit middag. 0:) Mitt i natten typ. Nästan. Hehe.

Ska sätta mig och skriva en hel del nu. -_- NOLL inspiration.
Go go.

Åh, förresten, har varit hos Mami och bakat idag. :D Muffins och chockladkolakakor. YEAH. Imorgon blir det att äta middag i hennes lägenhet. Stek.

GODNATT.

Inga kommentarer: