torsdag, november 12, 2009

Godkväll. :)

Har varit ute på kvällspromenaden med småpojkarna. Det blev en rätt kort en, skyller på att jag är sjuk. ;)
Har haft en riktig tv4-kväll ikväll! Först såg jag halv åtta hos mig, sedan mammas pojkar (blä) och tillsist GLEE. Det är lätt min nya serie. :) Jag, Loke och Lexus hade det så mysigt. Vi knölade alla ner oss i min säng och medans jag såg på tv så låg pojkarna och myste och sov om vartannat. Lexus är verkligen den goaste någonsin! Han vill bara vara nära och gosa hela tiden. Verkligen en toppenkille. Han har stulit mitt hjärta, älsklingen.

Nej, nu ska jag ta och skriva ett par tusen ord! Nu ligger jaga bara 5000 ord efter, istället för 7000, haha. ;) Jag kämpar mig framåt. Har dessutom noll instiration nu. Så... ILLA. Har börjat slänga in bikarakträrer bara för att jag har tråkigt. 0:)

Inga kommentarer: