måndag, november 02, 2009

021109

Gogdag! Eller godkväll snarare ;)

har precis ätit palt med, hör och häpna, blåbärssylt. Hur äckligt låter inte det??? Men jag kände för att vara lite spontan, hehe. Men det är hemmagjord sylt och den är så god, så jag måste ju använda den till något. ;)

Jag och marcus har också försökt lära pappa att dansa!! Vi hoppade omkring i köket i 30 min kanske. Haha, hur kul som helst.

Nej seriöst, idag fick jag jobba på Granngården. Blev väckt av min chef i morse så jag for in och jobbade. Kul! :) Alltid om någon ringer och väcker mig och frågar om jag sov, så blånekar jag det ALLTID. Jag typ försöker låta pigg men yrar på om allt och inget. Väldigt genomskinligt. ;) Varför inte bara säga, ja, jag sov. Tack för att du väckte mig. -_- Haha, nej det skulle kännas så oartigt. Jag blir bara glad om folk ringer till mig. Folk är kul!

Ska städa undan i köket och fortsätta skriva nu!
Ha en bra kväll.

Inga kommentarer: