fredag, november 13, 2009

Kvällpromenad

Var nyss ute på kvällpromenaden. Tog med mig båda hundarna nu, hehe. Kände att då jag inte är helt frisk än så orkar jag inte gå två vändor. :D Det första jag gör är att möta en man som utbrister 'Jäklar vilka hundar!!' och sedan skrattade han. Hehe. Jag och två åttiokilosbestar som är fruktansvärt glada över att deär ute på prommis. De försöker gå fot på komando, men benen är typ ovanför deras huvuden. :p De skötte sig iallafall hela promenaden. Verkligen fina hundar det där.
Så nu har de fått kvällsmaten och snart börjar andra delen av IDOL. Jag hatar den delen. ;)
Efter det ska jag tvinga mig själv att skriva några tusen sidor. Det är så tråkigt då man inte har inspiration, eller hur? Och sedan har jag en kompis, Karolina, som är värsta master mind och skriver som en gud. Det hjälper ju inte mig direkt. Gah. Hon kläcker alltid värsta jättebra ideérna, och jag jättesämsta. :D

Nåja. Idol vare.
Adios och Godnatt.
Om jag inte skriver ett nytt argt inlägg om att fel person åkte ut hehe.

NÖRD. :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Skriver som en Gud? My ass xD